Proč si pořídit CRM systém a držet se strategie řízení vztahů se zákazníky? Výhod, kterých vám vhodně zvolený software přinese, je víc než dost. Následující výčet benefitů by vás měl přesvědčit, že se bez „cé er emka“ neobejdete.
1. Lepší vztahy s klienty
Čím více budete o svých klientech vědět a pamatovat si o nich, tím více jim bude připadat, že o ně máte zájem. Vytvoříte si k nim mnohem silnější a hlubší vazby, což je základní předpoklad pro opakovaný prodej služeb a produktů.
2. Jednodušší křížový prodej
Získáte-li přehled o potřebách klientů, budete jim schopni nabídnout řešení dalších problémů. Tzv. cross-selling neboli křížový prodej je díky CRM softwaru mnohem jednodušší.
3. Efektivnější služby
CRM software vám umožní poskytovat služby efektivněji. Opět platí, že čím více o zákaznících víte, tím kvalitnější službu jim dodáte. Aplikace zaznamenává veškerou interakci, takže získáte přehled nad tím, co jste již pro klienty udělali a co vás naopak teprve čeká…
4. Spokojenější personál
Když se laika zeptáte, co je CRM systém, pravděpodobně vám odpoví něco ve smyslu, že jde o software pro lepší vztahy se zákazníky. Většina potenciálních uživatelů si však neuvědomuje pozitivní dopad na vztahy mezi zaměstnanci. Získají potřebné informace a přehled nad aktivitami – díky tomu nebude tak často docházet ke konfliktům a nedorozuměním.
5. Vyšší příjem a zisk
Jakmile se personál naučí s CRM systémem zacházet a využívat jeho funkce, dojde k urychlení prodejního cyklu a celkovému zvýšení příjmů firmy. A jak bylo zmíněno výše, zvýší se úspěšnost cross-sellingu, případně dalších metod prodeje.
6. Úspora nákladů
CRM software vaší firmě ušetří náklady. Implementace systému sice není zadarmo, ale v průběhu času je přínos převýší.
7. Menší riziko ztráty klienta
Bylo prokázáno, že pokud se o klienta stará pouze jeden člověk, je riziko ztráty kolem 40 %. Jakmile se na vztahu podílí pět a více lidí, riziko klesá na zanedbatelných 5 %.
CheapAdultWebcam